«ՀԿ Կենտրոն» քաղաքացիական հասարակության զարգացման ՀԿ–ն փնտրում է դրամաշնորհների ղեկավարի օգնականի
Դրամաշնորհների ղեկավարի օգնականի գործառույթներին և նրան ներկայացվող պահանջներին մանրամասն կարող եք ծանոթանալ ստորև ներկայացված աշխատանքի տեխնիկական նկարագրից (TOR)․
Աշխատանքի տևողություն` 4 ամիս (01 հունիս, 2024թ. – 30 սեպտեմբեր, 2024թ.)՝ հետագա երկարաձգման հնարավորությամբ, 2 ամիս փորձաշրջանով
Աշխատանքային ժամեր` 09։00–18։00 (օրական 8 ժամ, 1 ժամ ընդմիջում)
Աշխատանքի վայր՝ ՀԿ Կենտրոնի գրասենյակ՝ ք․ Վանաձոր, Խորենացի 6/1
Աշխատանքի նկարագրություն.
ՀԿ Կենտրոնի կողմից կառավարվող դրամաշնորհների վերահսկում, ֆինանսական փաստաթղթերի հավաքագրում և ստուգում, հաշվետվությունների ստուգում և հաստատում, հաշվետվությունների կազմում, խորհրդատվություն:
Հաշվետու է` ՀԿ Կենտրոնի դրամաշնորհների ղեկավարին և ծրագրի ղեկավարին
Հիմնական պարտականությունները․
Ծրագրային`
Ø Հետևել, որպեսզի բոլոր դրամաշնորհային գործընթացները համապատասխանեն ՀԿ Կենտրոնի և դոնոր կազմակերպության/ների ընթացակարգերին և կանոններին, գնումներից մինչև հաշվետվություն և մոնիթորինգային պահանջներին համապատասխանություն:
Ø Պատասխանատվություն կրել փաստաթղթաշրջանառության՝ պահանջներին համապատասխան ապահովման, ադմինիստրատիվ աշխատանքների և համակարգման համար:
Ø Դրամաշնորհառուների համար հանդիսանալ ՀԿ Կենտրոնի կոնտակտային անձը դրամաշնորհների ֆինանսական և կազմակերպչական կառավարմանը վերաբերող հարցերի շուրջ:
Ø Օգնել դրամաշնորհային գործողությունների իրականացմանը:
Ø Պատասխանատվություն կրել ծրագրի շահառուներին դրամաշնորհների տրամադրման և կառավարման գործընթացի համար՝ դրամաշնորհների ղեկավարի հետ միասին:
Ø Համակարգել դրամաշնորհների հաստատման պրոցեսը՝ դրամաշնորհների ղեկավարի հետ միասին:
Ø Վարել տվյալների բազան:
Ø Համագործակցել ծրագրային թիմի հետ և աջակցել մյուս աշխատակիցներին:
Ընդհանուր`
Ø Վերահսկել “ՀԿ Կենտրոն” ՔՀԶ ՀԿ-ի կողմից ֆինանսավորված դրամաշնորհային ծրագրերը` ՀՀ օրենսդրության և դոնոր կազմակերպությունների պահանջներին համապատասխան:
Ø Հաստատել դրամաշնորհային ծրագրեր իրականացնող կազմակերպությունների, համայնքների և համայնքային խմբերի ներկայացրած նախահաշիվները:
Ø Վերանայել և վերլուծել դրամաշնորհային ծրագրեր իրականացնող կազմակերպությունների, համայնքների և համայնքային խմբերի կողմից ներկայացվող ֆինանսական փաստաթղթերը:
Ø Ստեղծել և վարել դրամաշնորհային ծրագրերի փաստաթղթային արխիվ:
Ø Ըստ անհրաժեշտության կազմակերպել և վարել դրամաշնորհների ֆինանսական կառավարման սեմինարներ:
Ø Դրամաշնորհներ իրականացնող կազմակերպություններին տրամադրել տեխնիկական օժանդակություն /խորհրդատվություն:
Ø Մշակել դրամաշնորհային միջոցների հատկացման, բաշխման կարգը և առաջնորդվել այդ կարգով:
Ø Պատրաստել դրամաշնորհային ծրագրերի վերահսկման գրաֆիկ:
Ø Պլանավորված պարբերականությամբ այցելություններ կատարել թիրախ համայնքներ` վերահսկման, խորհրդատվության նպատակով (ենթադրամաշնորհների առկայության դեպքում):
Ø Վերահսկման արդյունքների մասին հաշվետվություններ պատրաստել և ներկայացնել կազմակերպության ղեկավարին, ծրագրի ղեկավարին և դրամաշնորհների ղեկավարին:
Ø Մշակել ֆինանսական հաշվետվությունների ստանդարտներ, ձևաթերթիկներ:
Այլ պարտականություններ`
Ø Կատարել գրասենյակային գնումներ,
Ø Մասնակցել ՀԿ-ի ռազմավարության մշակմանը,
Ø Աջակցել ՀԿ Կենտրոնի աշխատակազմին կազմակերպության կողմից իրականացվող ծրագրերում, դասընթացների, հանդիպումների, այլ միջոցառումների իրականացման հարցում,
Ø Ըստ անհրաժեշտության և պահանջի` ստանձնել այլ պարտականություններ ՀԿ Կենտրոնում։
Դրամաշնորհների ղեկավարի օգնականին ներկայացվող անհրաժեշտ կարողություններիպահանջները.
- Բարձրագույն կրթություն հաշվապահական հաշվառման, տնտեսագիտության, կառավարման ևհարակից ոլորտներում,
- Դրամաշնորհային ծրագրերի կառավարման փորձառություն,
- Հաղորդակցման և դժվարին իրավիճակներում կողմնորոշման հմտություն,
- Ինքնուրույն, ինչպես նաև որպես թիմի անդամ աշխատելու ունակություն,
- Ճշտապահություն ու մանրամասների նկատմամբ ուշադիր վերաբերմունք, վերլուծական կարողություն,
- Տվյալների բազաների հետ աշխատելու կարողություն,
- Համակարգչային հիմնարար գիտելիքներ,
- Հայերեն լեզվի գրավոր և բանավոր գերազանց իմացություն,
- Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գրավոր և բանավոր գերազանց հաղորդակցման կարողությունը կդիտվի որպես առավելություն,
- Ֆինանսական փաստաթղթերի հետ աշխատանքի, ստուգման, հաշվետվությունների կազմման փորձը կդիտվի որպես առավելություն,
- Հասարակական ոլորտում աշխատանքային փորձառությունը կդիտվի որպես առավելություն։
Մրցույթին դիմելու համար անհրաժեշտ է ngoc.csd.ngo@gmail.com էլ. փոստի հասցեով ուղարկել ստորև նշված փաստաթղթերը, նամակի վերնագրի տողում նշելով «Դրամաշնորհների ղեկավարի օգնական – Հետաքրքրության հայտ – Անուն, ազգանուն»`
- ինքնակենսագրություն (CV)
- հետաքրքրության նամակ
Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետ` 2024թ. մայիսի 31-ը (ժամը՝ 16:00):
Ոչ ամբողջական և վերջնաժամկետի խախտմամբ ուղարկված հայտերը չեն դիտարկվի: Առաջին փուլը հաղթահարած մասնակիցները կհրավիրվեն հարցազրույցի մայիսի 31-ին։
Հարցերի դեպքում կարող եք գրել ngoc.csd.ngo@gmail.com էլ.փոստով կամ զանգահարել +374 91-74-33-15հեռախոսահամարով: