Թափուր հաստիք․ Ծրագրի ադմինիստրատիվ օգնական

«ՀԿ Կենտրոն» ՔՀԶ ՀԿ-ն փնտրում է նոր աշխատակից «CapSLoc․ Կարողունակ և կայուն համայնքահեն զարգացում» Ծրագրի թիմին միանալու համար։

Ծրագրի ադմինիստրատիվ օգնական

Ծրագրի ադմինիստրատիվ օգնականի գործառույթներին և նրան ներկայացվող պահանջներին մանրամասն կարող եք ծանոթանալ ստորև ներկայացված աշխատանքի տեխնիկական նկարագրից (TOR)․

Աշխատանքի տևողություն` 35 ամիս (փետրվար, 2023-հունվար, 2026թ.)

Աշխատանքային ժամեր` 09։00-18։00 (օրական 8 ժամ, 1 ժամ ընդմիջում)

Աշխատանքի վայր՝ ք․ Վանաձոր 

Աշխատանքի նկարագրություն.

ՀԿ Կենտրոնի կողմից իրականացվող «CapSLoc․ Կարողունակ և կայուն համայնքահեն զարգացում» ծրագրի շրջանակներում Ծրագրի ադմինիստրատիվ օգնականի պարտականությունների կատարում:

 Հաշվետու է` «ՀԿ Կենտրոն» ՔՀԶ ՀԿ, Ծրագրի ղեկավարի տեղակալին

Աշխատանքային պարտականություններ․

 Ծրագրային

  1. Ծրագրի շրջանակներում նախատեսված գործողությունների ընթացիկ կազմակերպում։
  2. Գործընկերների և շահագրգիռների հետ պաշտոնական հանդիպումների կազմակերպմանն աջակցություն։
  3. Ծրագրի շահագրգիռների հետ կապի պահպանում։
  4. Ծրագրի տարեկան գործողությունների ժամանակացույցերի պատրաստմանն աջակցություն։
  5. Անվտանգ տվյալների բազաներում ծրագրի տվյալների կառավարում։
  6. Թվային և տպագիր փաստաթղթերի արխիվի ստեղծում և վարում, պարբերաբար թարմացում։
  7. Ծրագրի ֆինանսիստին/մարդկային ռեսուրսների կառավարման (ՄՌԿ) մասնագետին աջակցություն՝ պայմանագրային և ՄՌԿ-ին առնչվող այլ հարցերում։
  8. Ծրագրի կատարողականի վերաբերյալ տվյալների ամենօրյա հավաքագրում և մշակում, հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում ծրագրի ղեկավարի տեղակալին:

Ընդհանուր

  1. Աջակցել ՀԿ Կենտրոնի աշխատակազմին կազմակերպության կողմից իրականացվող ծրագրերում, դասընթացների, հանդիպումների, այլ միջոցառումների իրականացման հարցում:
  2. Մասնակցել ՀԿ Կենտրոնի ծրագրային և կազմակերպության գործունեության հաշվետվությունների կազմմանը:
  3. Մասնակցել ՀԿ Կենտրոնի կազմակերպական զարգացմանն ուղղված բոլոր գործընթացներին:
  4. Ըստ անհրաժեշտության և պահանջի՝ ստանձնել այլ պարտականություններ ՀԿ-ում։
  5. Անհրաժեշտության դեպքում օգնել ՀԿ Կենտրոնի աշխատակազմի այլ անդամներին իրենց առօրյա աշխատանքում։

Ծրագրի ադմինիստրատիվ օգնականին ներկայացվող անհրաժեշտ կարողությունների պահանջները.

  1. Բարձրագույն կրթություն հումանիտար, կառավարման և հարակից ոլորտներում,
  2. Հասարակական ոլորտում աշխատանքային փորձառություն,
  3. Ինքնուրույն, ինչպես նաև որպես թիմի անդամ աշխատելու ունակություն,
  4. Հաղորդակցման և դժվարին իրավիճակներում կողմնորոշման հմտություն,
  5. Առցանց հարթակների (կայք, սոցիալական էջեր) կառավարման փորձ,
  6. Ճշտապահություն ու մանրամասների նկատմամբ ուշադիր վերաբերմունք, վերլուծական կարողություն,
  7. Տվյալների բազաների հետ աշխատելու կարողություն,
  8. Հայերեն լեզվի գրավոր և բանավոր գերազանց իմացություն,
  9. Անգլերեն լեզվի գրավոր և բանավոր գերազանց իմացություն,
  10. Համակարգչային գիտելիքներ (Microsoft Office, Power Point, Internet, e-mail, այլ), ձևավորման տարբեր ծրագրերի իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն,
  11. Ուշադրություն մանրամասների նկատմամբ,
  12. Շարունակական զարգացում՝ կատարելության ձգտումով և նվիրվածություն։

Մրցույթին դիմելու համար անհրաժեշտ է ngoc.csd.ngo@gmail.com էլ. փոստի հասցեով ուղարկել ստորև նշված փաստաթղթերը, նամակի վերնագրի տողում նշելով «Ծրագրի ադմինիստրատիվ օգնական- Հետաքրքրության հայտ»`

  1. ինքնակենսագրություն (CV)
  2. հետաքրքրության նամակ

Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետ` 2023թ., փետրվարի 5 (ժամը՝ 23։59): 

Ոչ ամբողջական և վերջնաժամկետի խախտմամբ ուղարկված հայտերը չեն դիտարկվի:

Հարցերի դեպքում կարող եք գրել ngoc.csd.ngo@gmail.com էլ.փոստով կամ զանգահարել +374 91-74-33-15 հեռախոսահամարով: